= Menu

Automotywacja i inteligencja emocjonalna w sprzedaży i negocjacjach

Dla kogo

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, których praca wiąże się ze sprzedażą i negocjacjami. Zostało ono stworzone z myślą o osobach, które dążą do poprawy swojej skuteczności w osiąganiu celów oraz do pełnego wykorzystania swoich umiejętności w biznesie.

Przykładowe zagadnienia poruszane na szkoleniu

  • Psychologiczne przygotowanie do sprzedaży i negocjacji
  • Kształtowanie pozytywnego myślenia
  • Myślenie ukierunkowane na cel
  • Rola przekonań w psychologii osiągnięć
  • Rozwiązywanie problemów sprzedaży
  • Decyzje i wyznaczanie celów w negocjacjach i sprzedaży
  • Parametry poprawnie wyznaczonych celów
  • Nawyki jako przeszkoda lub pomoc w warunkowaniu sukcesu
  • Słownik Pozytywnego Przekształcania - sztuka natychmiastowej zmiany emocji
  • Analiza własnych uczuć i umiejętność ich wykorzystywania do skuteczniejszego działania na polu sprzedaży i negocjacji

Korzyści dla Uczestnika

  • Poznanie skutecznych technik wyznaczania i osiągania celów.
  • Nauka stosowania metod automotywacyjnych.
  • Rozwijanie umiejętności dążenia do jak najlepszych rezultatów.
  • Poznanie sposobów wykorzystywania własnych uczuć i inteligencji emocjonalnej w biznesie.

Korzyści dla organizacji

  • Zwiększenie skuteczności działania pracowników zajmujących się sprzedażą i negocjacjami.
  • Szybsze osiąganie przez pracowników zamierzonych celów.
  • Zwiększenie motywacji do pracy pracowników zajmujących się sprzedażą.