Automotywacja i inteligencja emocjonalna w sprzedaży i negocjacjach
Dla kogo
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, których praca wiąże się ze sprzedażą i negocjacjami. Zostało ono stworzone z myślą o osobach, które dążą do poprawy swojej skuteczności w osiąganiu celów oraz do pełnego wykorzystania swoich umiejętności w biznesie.
Przykładowe zagadnienia poruszane na szkoleniu
- Psychologiczne przygotowanie do sprzedaży i negocjacji
- Kształtowanie pozytywnego myślenia
- Myślenie ukierunkowane na cel
- Rola przekonań w psychologii osiągnięć
- Rozwiązywanie problemów sprzedaży
- Decyzje i wyznaczanie celów w negocjacjach i sprzedaży
- Parametry poprawnie wyznaczonych celów
- Nawyki jako przeszkoda lub pomoc w warunkowaniu sukcesu
- Słownik Pozytywnego Przekształcania - sztuka natychmiastowej zmiany emocji
- Analiza własnych uczuć i umiejętność ich wykorzystywania do skuteczniejszego działania na polu sprzedaży i negocjacji
Korzyści dla Uczestnika
- Poznanie skutecznych technik wyznaczania i osiągania celów.
- Nauka stosowania metod automotywacyjnych.
- Rozwijanie umiejętności dążenia do jak najlepszych rezultatów.
- Poznanie sposobów wykorzystywania własnych uczuć i inteligencji emocjonalnej w biznesie.
Korzyści dla organizacji
- Zwiększenie skuteczności działania pracowników zajmujących się sprzedażą i negocjacjami.
- Szybsze osiąganie przez pracowników zamierzonych celów.
- Zwiększenie motywacji do pracy pracowników zajmujących się sprzedażą.