= Menu

Komunikacja w procesie zarządzania

Dla kogo

Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów dążących do poprawy komunikacji z członkami swoich zespołów zainteresowanych praktycznym treningiem tych umiejętności.

Zagadnienia poruszane na szkoleniu

  • Techniki komunikacji interpersonalnej
  • Podstawowe reguły komunikowania się
  • Podstawowe techniki werbalne
  • Niewerbalne techniki aktywnego kontaktu
  • Delegowanie zadań i uprawnień, zlecanie
  • Przyjmowanie i udzielanie informacji zwrotnych
  • Pochwały i reprymendy
  • Komunikacja w sytuacji zebrań – elementy prezentacji i przekonywania
  • Zastosowanie technik wywierania wpływu w praktyce zawodowej
  • Strategie argumentacji i przekonywania

Korzyści dla Uczestnika

  • Poprawa umiejętności efektywnej komunikacji 
  • Rozwijanie umiejętności budowania dobrych relacji interpersonalnych z członkami swoich zespołów.
  • Poznawanie technik wywierania wpływu i sposobów ich praktycznego wykorzystywania.
  • Doskonalenie umiejętności delegowania zadań i odpowiedzialności.

Korzyści dla organizacji

  • Poprawa relacji interpersonalnych menedżerów z pracownikami.
  • Poprawa skuteczności pracy menedżerów.
  • Zwiększenie motywacji pracowników dzięki otrzymywaniu od menedżerów informacji zwrotnej i wzmocnień w przypadku sukcesów.