= Menu

Negocjacje

Dla kogo

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników prowadzących negocjacje biznesowe, a także dla osób do których zadań należy rozwiązywanie konfliktów.

Przykładowe zagadnienia poruszane na szkoleniu

  • Istota konfliktu
  • Rozpoczęcie kontaktu z partnerem
  • Trening umiejętności aktywnego słuchania
  • Trening sprawności negocjacyjnej
  • Techniki i taktyki negocjacyjne
  • Metody konstruktywnego rozwiązywania konfliktów
  • Budowanie zaufania, wiarygodność, bezpieczeństwo
  • Negocjacje miękkie
  • Negocjacje twarde

Korzyści dla Uczestnika

  • Doskonalenie umiejętności negocjacyjnych.
  • Poznanie różnego rodzaju strategii negocjacyjnych i nauka ich stosowania w zależności od sytuacji.
  • Rozwijanie umiejętności aktywnego słuchania.
  • Nabywanie umiejętności wypracowywania alternatywnych rozwiązań.
  • Doskonalenie zdolności konstruktywnego radzenia sobie z konfliktem.

Korzyści dla organizacji

  • Osiąganie zamierzonych rezultatów dzięki sukcesom w negocjacjach.
  • Poprawa relacji biznesowych dzięki lepszemu radzeniu sobie pracowników w sytuacjach konfliktowych.