= Menu

Obsługa klienta

Dla kogo

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących w bezpośrednim kontakcie z klientami, tj. pracowników obsługi klienta, a także pracowników zajmujących się sprzedażą. Ponadto szkolenie adresowane jest do osób napotykających trudności w obsłudze klienta lub dążących do większego profesjonalizmu w budowaniu relacji z klientem.

Przykładowe zagadnienia poruszane na szkoleniu

  • Czym jest obsługa klienta – praktyczna definicja
  • Czynniki sukcesu w procesie obsługi – czarny dekalog
  • Umiejętności w zakresie obsługi klienta
  • Asertywność w obsłudze klienta
  • Komunikacja niewerbalna
  • Zasady prezentacji usług i produktów
  • Rozpoznawanie i przełamywanie obiekcji
  • Typologia klientów
  • Zamknięcie obsługi
  • Rozpoznawanie sygnałów zakończenia
  • Techniki wyjaśniania wątpliwości klienta

Korzyści dla Uczestnika

  • Rozwój umiejętności komunikacyjnych z uwzględnieniem asertywności.
  • Doskonalenie umiejętności prezentacji usług i produktów.
  • Poznanie technik radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami klientów.
  • Poprawa rozumienia swojej roli i czynników sukcesu w obsłudze klienta.

Korzyści dla organizacji

  • Zwiększenie zadowolenia i zaufania klientów względem organizacji.
  • Poprawa wyników sprzedaży.
  • Podniesienie profesjonalizmu obsługi klienta.