= Menu

Trening kreatywności

Dla kogo

Problemy można rozwiązać w sposób standardowy, wzorując się np. na konkurencji lub używając wypróbowanych już schematów postępowania. Jednak w warunkach dużej konkurencji, kiedy o klienta trzeba walczyć, przydatnym narzędziem, może okazać się twórcze myślenie. Szkolenie skierowane jest do osób, od których oczekuje się nieszablonowego myślenia i innowacyjnego podejścia do wykonywanych obowiązków.

Przykładowe zagadnienia poruszane na szkoleniu

  • Diagnoza własnych umiejętności twórczych – testy
  • Diagnoza poziomu kreatywności uczestników i zwiększenie ich możliwości w tym zakresie określenie własnego stylu poszukiwania twórczych rozwiązań
  • Miejsce i rola technik kreatywnych w biznesie
  • Obszary zastosowań technik twórczego myślenia w biznesie
  • Techniki kreatywne w pracy jednostki, zespołu i grupy zadaniowej
  • Techniki oceniania pomysłów 

Korzyści dla Uczestnika

  • Diagnoza własnego poziomu kreatywności, identyfikowanie mocnych stron i obszarów rozwoju.
  • Doskonalenie umiejętności twórczego rozwiązywania problemów.
  • Uzyskanie wiedzy na temat możliwości wykorzystywania technik twórczości w biznesie.
  • Poznanie i nauka stosowania technik twórczych w pracy własnej i pracy zespołu.

Korzyści dla organizacji

  • Usprawnienie pracy jednostek i grup pracowników.
  • Wypracowywanie niestandardowych, bardziej twórczych rozwiązań problemów.
  • Lepsze wykorzystanie zasobów twórczych pracowników.
  • Zwiększenie innowacyjności organizacji.